5 клас

Завдання на 23.03 – 27.03

23.03. Listen to the story. 

Write down unknown words and learn them. Write description of the story. 

(Послухайте історію. Запишіть невідомі слова та вивчіть їх. Напишіть переказ історії)

footprints – сліди, відбитки;

I’ve got no idea – без поняття;

push – штовхати;

huge – величезний

 

25.03. write down words into vocabularies with translation and learn them – записати слова у словник та вивчити

an adventure film – пригодницький фільм
a romantic film – романтичний фільм
a science fiction film – наукова фантастика
a war film – воєнний фільм
a horror film – фільм жахів
a comedy – комедія
a cowboy film – фільм про ковбоїв
a historical film – історичний фільм
a cartoon – мультик

SB p. 90 ex.2

WB p. 68 ex. 1, 2, 3



27.03. SB p. 91 ex. 1, 2

WB p. 69 ex. 1, 2

30.03. Write the missing letters in the boxes to complete the types of films vocabulary (picture) (Допишіть пропущені літери, щоб доповнити слова на тему “Фільми”

2) Watch the video and do the task to the video: translate the sentences into English (Подивіться відео та виповніть завдання до нього: перекласти речення з української на англійську)

  1. Що ти робила вчора?  – я йшла в зоопарк.
  2. Я йшов в музей.
  3.  Ти йшов плавати? – ні
  4. Я йшов гуляти. Я зустрівся з друзями.
  5. Я зустріла принца. Він був дуже добрим.
  6. Ми приготували печиво для моїх друзів.

01. 04 . SB p. 92 ex. 1, 2, 3.

03.04. Project “My favourite film” (Проект “Мій улюблений фільм”) – 10 речень

06.04. Listen to the story, write out new words with translation, learn them and write the description of the story (Послухайте історію, випишіть невідомі слова з перекладом та напишіть опис-переказ історії англійською мовою)

strange – дивний

invention – винахід

ghost – привид

frighten – лякати

08.04. 

SB p. 95 ex. 3

WB p. 71 ex. 1, 2

Listen to the song, write new words into vocabularies and learn them. (Послухайте пісню, випишіть у словник нові слова, вивчіть їх)

 

10. 04. SB p. 95 ex. 4

WB p. 71 ex. 3, 4

watch  a video, write new words into vocabulary and learn them (Подивитись відео (увімкнути субтитри), виписати слова з відео у словник та вивчити.)

tall – short – високий – низький

weak – strong – слабкий – сильний

soft – hard – м’який – твердий

fast – slow – швидкий – повільний

heavy – light – важкий – легкий

full – empty – повний – порожній

dirty – clean – брудний – чистий

open – close – відкривати – закривати

push – pull – штовхати – тягнути

13. 04. 

SB p. 98 ex. 1-3

ex. 1 p. 98

ex. 3 p. 98

Перепишіть слова у словничок та вивчіть:

  1. shower – душ
  2. bathroom – ванна кімната
  3. toilet/loo – туалет
  4. roof – дах
  5. balcony – балкон
  6. garage – гараж
  7. bedroom – спальня
  8. stairs – сходи
  9. garden – сад
  10. kitchen – кухня
  11. dining-room – столова
  12. living-room – вітальня
  13. basement – підвал
  14. hall – коридор

WB p. 74 ex. 1, 2

14. 04. 

SB p. 99 ex. 1-3 (письмово)

WB p. 75 ex. 1

17. 04. 

SB p. 100 ex. 1-3 (письмово)

ex. 2 p. 100

21. 04. Watch a video and translate the sentences into English (Подивіться відео та перекладіть речення на англійську мову)

  1. Є багато вікон у моєму будинку.
  2. Дах червоний.
  3. Є гарний сад.
  4. Машина припаркована в гаражі.
  5. Є м’який килим на підлозі.
  6. Є тарілки, ложки, виделки та ножі на столі.
  7. Є ванна, унітаз та умивальник. Є мило та рушники також.
  8. Є ліжко, ковдра та подушка.

SB p. 101 ex. 1

22.04. Project “My house” or “My flat” (написати проект про свій будинок чи квартиру. Рекомендації: вказати скільки кімнат, вказати як вони називаються англійською, використавши нові слова по темі, що подобається/не подобається в помешканні, що знаходиться в кімнатах)

24.04. 

Переклад завдань:

In the picture we can see some objects. Put them in the correct places. (На картинці ми бачимо деякі предмети. Поставте їх у правильні місця по категоріях, що де знаходиться)

Answer about yourself. (Дайте відповіді на запитання про себе)

Identify the parts of the house. Use the words below. (Виберіть під якою цифрою зазначена кожна річ)

What’s in the room? Use the structure There is/There are… (Що знаходиться в кімнаті?Використайте структуру There is/There are… )

27.04.

SB p. 102 – listen to the story. Write down unknown words and learn them. Write description of the story. – (Послухайте історію. Запишіть невідомі слова та вивчіть їх. Напишіть переказ історії)

Watch the video. Write down new words into vocabulary and learn them.

shape – форма

roll – котитись

circle – коло

triangle – трикутник

side – сторона

square – квадрат

rectangle – прямокутник

28. 04. 

SB p. 103 ex. 3, 4

ex. 3

Talking about plans and intentions (Розмова про плани та наміри)

Для того, щоб описати власні чи чиїсь плани та наміри ми використовуємо to be going to do something – збиратись щось зробити.

be – відмінюємо

I am

you are

he, she, it is

we, you they are

Наприклад: I am going to play football. – Я збираюсь грати у футбол

He is going to visit his grandparents. – Він збирається відвідати бабусю і дідуся.

WB p. 77 ex. 1-4

ex. 4 Obligation (must) and prohibition (mustn’t)

Для того, щоб передати, що хтось щось повинен чи не повинен зробити, ми використовуємо слова must – повинен і mustn’t – не повинен.

Наприклад: Children must go to school. – Діти повинні ходити в школу.

You must listen to your parents. – Ти повинен слухати батьків.

04.05

SB p. 104 ex. 1-5

Going to

Для того, щоб описати власні чи чиїсь плани та наміри ми використовуємо to be going to do something – збиратись щось зробити.

be – відмінюємо

I am

you are

he, she, it is

we, you they are

Наприклад: I am going to play football. – Я збираюсь грати у футбол

He is going to visit his grandparents. – Він збирається відвідати бабусю і дідуся.

Заперечне речення

Для того, щоб утворити заперечне речення ми додаємо not після допоміжних слів is/am/are.

Наприклад: I am not going to read it. – Я не збираюсь це читати.

We are not going to help you. – Ми не збираємось тобі допомагати.

05.05.

WB p. 78 ex. 1, 2

Watch the video about house (на сайті нижче, завдання по відповідній даті)

Напишіть своїми словами про що відео (6 речень)

08.05

SB p. 105 ex. 6-8

WB p. 79 ex. 3-6

12.05

SB p. 106 ex. 1-3

WB p. 80 ex. 1-2

15.05

SB p. 107 ex. 1-3 

WB p. 82 ex. 1, 2

18.05

WB p. 81 ex. 1, 2

SB p. 108 ex. 1-4

ex. 3 p. 108

19.05

SB p. 109 ex. 1, 2

ex. 1 p. 109

SB p. 110 ex. 1-4

22.05

WB p. 83 ex. 1-6

Семестрові тести

18.05. Контрольне аудіювання

SB p. 108 ex. 3

SB p. 109 ex. 1

18.05 Контрольне читання

Answer the questions: Дайте відповідь на запитання:

  1. Did you watch the film about Harry Potter. Did you like it?
  2. What is your favourite film and why?

19.05. Контрольне письмо

  1. Доповніть речення у минулому простому часі – Past Simple. (дієслово із закінченням ed або 2 форма дієслова)

2. Доповніть текст у правильних часах. Present Simple – теперішній прости час (закінчення s до дієслова коли he, she, it та don’t doesn’t у заперечних реченнях), Present Continuous – теперішній тривалий час (особа+am, is, are+дієслово+ing) та Past Simple – Минулий прости час.

3. Доповніть лист словами  по темах, які вивчались. Перша буква надається для підказки

22.05 Контрольне говоріння

Теми на вибір:

  1. My favourite clothes.
  2. My favourite band, singer
  3. My favoure film/cartoon
  4. My house