Games

Hangman

Hangman – приклад класичної гри для уроків англійської мови.
Як грати:

  • одна людина вигадує слово і малює на дошці кількість букв, використовуючи клітинки (як у кросворді);
  • студенти називають букви, і якщо вони є у слові, тоді їх записують у відповідні клітинки, якщо ні – то на дошці малюється частина шибениці і повішеного (схематично);
  • учасники виграють тоді, коли встигають вгадати слово до моменту, як малюнок буде повністю завершений.

Інший варіант:

  • Учні діляться на дві команди і кожна з команд задає питання іншій. Якщо команда робить помилку у відповіді, або не знає відповіді, то малюється одна частина картини (повішеного).
  • У кожної команди свій “повішений”.
  • У якої із команд першої буде довершена картина, та і програла.

Spelling Bee

Учаснику загадується слово англійською, яке він повинен вимовити по буквах. Хто помилився – вибуває з гри. За допомогою цієї гри учні можна перевірити грамотність учнів і покращити її. Цей прийом може використовуватись при вивченні будь-якої теми.

Наприклад, при вивченні теми «Одяг», можна використати предмети одягу:

Dungarees

Tracksuit

Tic tac toe

Діти ділять на дві команди «Хрестики» та «Нолики». Їм задають питання по черзі. Той, хто дасть правильну відповідь на запитання розташовується на «ігровій дошці», де забажає.

Так учасники двох команд будують умовно лінію хрестиків та ноликів, доки одна з команд не виграє.

Alias

Чудовий варіант гри для розвитку мови – «Alias». Тут гравцеві необхідно пояснити своїй команді слово-завдання і зробити це треба швидко, коротко і максимально зрозуміло. Гра чудово вчить ясно викладати свої думки і розуміти один одного. А ще це багато позитиву і приємного спілкування!

Vocabulary Rap

Ставайте в коло. Обираєте категорію. Наприклад, Fruits, Transport, City тощо. Задаємо ритм, двічі стукаючи ногою та один раз сплескуючи руками (як у ‘We will rock you’ групи Queen). Після кожного такого біту кожен студент має назвати ще неназване слово з категорії. Якщо хтось не вигадав таке, він чи вона сідають у коло. Виграє той, хто останній залишається стояти.

Chinese Whispers

Учні сідають колом. Вчитель шепче ключове слово учневі, який сидить ліворуч від нього. Потім цей учень передає слово по колу наліво, поки воно не проходить усе коло й не досягає учня праворуч від вчителя. Ця дитина голосно вимовляє те, що вона почула, після чого отримане слово порівнюється з ключовим, яке загадав вчитель. Якщо хтось змінив слово на неправильне, він пересідає праворуч від учителя, щоби бути тим самим учнем, який вимовлятиме підсумкове послання наступного разу.

Last Man Standing

Усі учні стоять. Їх запитують по черзі переклад одного слова з англійської на українську по темі. Якщо учень не знає перекладу – він сідає. Кожен каже слово, доки не залишиться лише один учень, який стоїть, тобто він зміг перекласти найбільше слів.

Charades

This is a popular game which is similar to Pictionary. This is a great game to get your students to move. First, you have to write down a couple of words on paper. Make sure most of the students know them. Divide the class into two teams and one person from each team will choose a paper and act the word out. A team receives a point for every correctly guessed word.

Board Race

Board Race is a fun game that is used for revising vocabulary. Here’s what to do:

Divide the class into two teams and give each team a colored marker. Draw a line down the middle of the board and write a topic at the top. The students must then write as many words related to the topic in a relay. The first person will write the first word and pass the colored marker to the one next in line. Score each team with one point for each correct word. Unreadable or misspelled words are not counted.

Two Truths and A Lie

  • Write 3 statements about yourself on the board, two of which should be lies and one which should be true.
  • Allow your students to ask you questions about each statement and then guess which one is the truth. You might want to practice your poker face before starting this game!
  • If they guess correctly then they win.
  • Extension: Give students time to write their own two truths and one lie.
  • Pair them up and have them play again, this time with their list, with their new partner. If you want to really extend the game and give students even more time to practice their speaking/listening skills, rotate partners every five minutes.
  • Bring the whole class back together and have students announce one new thing they learned about another student as a recap.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *