Що таке офіційний лист?
Офіційний (формальний) лист – це лист, написаний в офіційному стилі в певному форматі для ділових або офіційних цілей.
З появою електронної пошти люди пишуть листи все рідше і рідше, але ті кілька листів, які Вам доведеться написати, будуть, ймовірно, дуже важливими, такими як супровідні листи для заяв про прийом на роботу, супровідні листи для анкет або опитувань, або лист зі скаргою вашому менеджеру банку.
Як написати офіційний лист англійською мовою
Англійською мовою існує ряд правил, які слід використовувати при написанні офіційного чи ділового листа. Крім того, ви повинні намагатися писати якомога простіше і максимально чітко, а не робити лист довшим, ніж потрібно. Пам’ятайте, що не можна використовувати неформальну мову а саме скорочення.
Заголовок (Heading):
Заголовок складається з вашої адреси та дати.
1. Адреса (Address):
- Ваша адреса
(Зворотна адреса повинна бути написана у верхньому правому куті листа.) - Адреса людини, якій ви пишете
(Внутрішня адреса повинна бути написана зліва, починаючи з вашої адреси.)
2. Дата (Date):
Різні люди розміщують дату на різних сторонах сторінки. Ви можете написати це праворуч або ліворуч у рядку після адреси, на яку ви пишете. Запишіть місяць словом.
3. Привітання (Salutation or greeting)
Dear Sir or Madam,
(Якщо ви не знаєте імені людини, якій ви пишете, використовуйте це. Завжди бажано спробувати дізнатися ім’я.)
Dear Mr …,
(Якщо ви знаєте ім’я, використовуйте Mr. Mrs. Miss or Ms. Dr. і лише прізвище. Якщо ви пишете жінці і не знаєте, чи вона Mrs чи Miss, ви можете використовувати Ms., що призначено для одружених та самотніх жінок.)
4. Основна частина (Body):
Пропустіть один рядок після привітання і починайте набирайте основну частину формального листа. Найкраще використовувати короткі, чіткі, логічні абзаци, щоб заявити про свою справу.
5. Закінчення листа (Ending a letter):
- Yours Faithfully
(Якщо ви не знаєте імені людини, закінчіть листа таким чином.) - Yours Sincerely
(Якщо ви знаєте ім’я людини, закінчіть листа таким чином.)
4. Твій підпис (Your signature)
(Підпишіть своє ім’я, а потім надрукуйте його під підписом. Якщо ви вважаєте, що людина, якій ви пишете, може не знати, чи є ви особа чоловічої чи жіночої статі, введіть назву в дужках після свого імені.)